Folia do książek-nieklejąca- 60 cm x 100 mb
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
najlepsza z najtańszych folii na rynku !
_____________________________________
Oferowana przez nas nieklejąca folia do książek typu PE jest elastyczna, przeżroczysta i gruba.
To najtańszy sposób na obłożenie książki - ta folia jest najpopularniejsza wśród naszych Klientów,
choć coraz częściej przegrywa z lepszymi jakościowo foliami samoprzylepnymi i PCV.
W składzie folii są dodatki antystatyczne, dzięki czemu obłożone książki nie sklejają się ze sobą,
oraz dodatki chroniące książki przed szkodliwym promieniowaniem UV.
Parametry:
szerokość: 60 cm,
długość: 100 mb,
grubość: 0,1 mm (nie za cienka i nie za gruba - taka akurat ;-)
Szerokość 50 cm jest odpowiednia do dużych książek, które układamy wzdłuż lub wszerz
rolki folii i jednym cięciem uzyskujemy folię na wykonanie okładki.
Powtarzając za naszymi Klientami, którzy jej używają:
"jest przeźroczysta i nie łamie się podczas zaginania..."
W przypadku braku zgrzewarki, podczas wykonywania okładki pomocna może się okazać się
Taśma RF - doskonale łączy: papier z folią, folię z folią, papier z papierem.
Można wykorzystywać ją również do rozdartych stron i wzmocnień wewnętrznej części okładki.
Taśma jest przeźroczysta, matowa i można po niej pisać.
Taśma RF ma mocny klej i w przeciwieństwie od zwykłych taśm biurowych nie odkleja się od książki/folii.
Książki oprawiamy używając zgrzewarki do folii, taśmy biurowej, folii samoprzylepnej lub... zszywacza.
Ten ostatni sposób jest niewątpliwie najskuteczniejszy, choć, wg mnie, nie do końca estetyczny.
______________________________________________________________________________________
Dane techniczne
Szerokość rolki | 60cm |
Długość rolki | 100 m b. |
Rodzaj folii | polietylen |
Grubość folii | 100 ?m |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Masz pytania? tel: 42 649 22 23 (10 - 16) sklep@rapex.net.pl
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.